lørdag 7. mai 2011

Norsk Design:)




De siste årene har jeg virkelig fått opp øynene for Norsk klesdesign. Synes det er så utrolig mye fint å få tak i både til meg selv og til Snuppa:) Jeg er blitt veldig glad i tunikaer og myke behagelige kjoler. gjerne med tights eller jeans tights til.


Ett Norsk merke som er vert å ta en titt på er Spicy Vanilla. Det ble startet i 2008 og den tredje kolleksjonen er nå i butikkene. Designeren  heter Mette Christine Winther og Hennes visjon er å lage tidløse, romantiske og feminine klær.



Mette sier: Jeg er selvfølgelig opptatt av mote, og blir påvirket av den, men jeg har i første omgang lyst til å lage ting jeg synes er fine, i farger jeg liker, uten å måtte tenke for mye på hvilke trender og farger som er moderne. Jeg er opptatt av at klærne mine skal produseres med kvalitet, og jeg gjør det kan kan for å kvalitetssikre dem.
Jeg er også veldig glad i engler, derfor prydes både tunikaer og tights med nydelige engler. Ser du nøye etter, ser du et par englevinger i logoen, og hangtagen(den som henger i plagget når du kjøper det) prydes også av en nydelig engel, og det følger med en liten, søt englecharm du kan bruke til hva du vil! 



Bildene og deler av teksten er lånt fra spicyvanilla.no
Jeg kjøpte en tights og ett par overdeler fra dette merket i fjord sommer og har vert strålende fornøyd:)

Håper alle nyter helgen masse, Klemmer fra Janne

2 kommentarer:

  1. Åh så nydelig! Takk for tips!
    Ønsker deg en fortsatt finfin helg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Stilige klær!
    Og lekre bryllupsbilder under!

    Salongbordet vårt kommer fra Ikea. De hadde to varianter, vårt avlange og et kvadratisk. det kvadratiske hadde de i mange år på God Morgen Norge på TV2. Vi kjøpte det for vel fire år siden, ca 1500kr. Vet ikke om de fører det fortsatt.

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...