onsdag 5. oktober 2011

WoolLand varene mine har kommet:)

 Jeg og to kollegaer har bestilt varer fra WoolLand. Vi har gledet oss veldig til klærne skulle komme:) Og endelig kom dagen da pakkelappen lå i postkassen (det gikk forøvrig veldig fort) Men det morsomme var at jeg ikke viste hvilken pakke som hadde kommet da jeg venter på to forskjellige. Jeg løp på posten i arbeidstiden og håpet dette var WoolLand varene. Da damen på posten kom med pakken og jeg så det var en stor en tror jeg nesten jeg sto der og hoppet:) Jeg løp tilbake på jobb og jeg og mine to kollegaer rev opp varene og det var rene juleaften der inne:) Vi var i ekstase.

Bergen gutt topp, Molde gutt bukse, Bergen jente topp, Bergen jente bukse
Hamar gutt body og Hamar gutt bukse.

Vi er alle tre enige om att dette svarer til forventningene. Kjenn den kvaliteten sa den ene:) Og se på de detaljene sa den den andre:) Nå er vi super spente på å begynne å bruke klærne på barna våre. Men en ting er sikkert, førsteinntrykket vårt er at dette er den fineste og mykeste ullen vi har kjent.


WoolLand hadde på forhånd opplyst oss om at klærne (særlig buksene) er litt smale men ellers vanlige i størrelsen. Dette synes vi stemte. Vi hadde derfor valgt å bestille en str. større en vi pleier og det ser ut til å fungere greit for oss. Buksene ble litt lange men siden det er strikk nederst så gjør ikke det noe og den sitter veldig fint i livet allikevel. Genserne ble litt lange de også men de er allikevel smale så de sitter pent og med blondekanten nederst på jentegenserne ser det bare pent ut og snuppa kan bruke klærne lenge:)


Heldig er jeg som har like gale kollegaer som meg selv:) Vi ryddet spisebordet med en gang og la klærne utover så jeg fikk tatt bilder av alt sammen så dere kunne få se:) Hehe det var faktisk veldig morsomt. Vi la alt utover og jeg sto oppå en stol og tokk bilder med to forskjellige mobiler for å få best mulig bilder:)


Vi bestilte klær til to gutter og to jenter. Begge jentene fikk like antrekk altså et blått sett og et rosa sett i tillegg til den nydelige shortsen. Gutta har fått forskjellige sett, super tøffe begge to synes jeg:)

Stavanger jente topp, Hamar jente bukse, Bergen jente topp og Kristiansand jente shorts.

Jeg tok noen detaljbilder med speilrefleksen når jeg kom hjem. Så bildene under her er litt bedre en mobil bildene, men dessverre har jeg bare detaljbilder av jenteklærne.






Jeg har forelsket meg helt i disse ullklærne som dere sikkert skjønner:) Men det er jo tiden for ull. Jeg er av de mammaene som er blitt veldig glad i ull samtidig som jeg er en mamma som synes det er gøy å kle opp min datter. Da kan dessverre ullsesongen bli fryktelig kjedelig. Derfor er jeg ekstra glad for at disse klærne har kommet på markedet og så er det utrolig kult at det er Norsk da:) Min store favoritt er Kristiansand Shortsen:) Den er nydelig med det silkebåndet:)

Har du lyst til å se flere klær fra WoolLand.no? Eller kanskje du har lyst å være med i konkurransen om valgfritt plagg? Jeg har en Giveaway nå i Oktober med premie fra WoolLand. Bli med da vel:)

Ha en super kveld!!!!!

ღ Janne 

4 kommentarer:

  1. Hei!
    Så gøy med så fine klær! Jeg må helt klart handle ullklær derfra ;) Ull er jo et must om vinteren, og det er godt at satses på "ULL-design"!!

    Nyt kvelden!

    Klem Sigrid

    SvarSlett
  2. Jeg simpeltent ELSKER woolland klærne!! Hele pakka altså! Er nok noen fornøyde barn som får dette!! :)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Blir nok å bestille litt klær derfra ja :) Kjempefine!

    Klem

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...