mandag 16. januar 2012

Lysfat i brunt


I går viste jeg bordet jeg dekket i brunt og beige, i dag kommer bilder av lysfatet jeg satte sammen
samtidig. Når bordet ble i bruntoner liker jeg å ta igjen temaet andre steder i stuen og resten av huset.
Brunt er egentlig ikke en farge jeg har pleid å bruke så mye av i interiøret. Bortsett fra litt kvister og kongler
er det meste her i drømmehuset hvitt og grått med innslag av rosa:) Så forandring fryder og akkurat nå trives jeg med det.



 Håper alle får en herlig start på den nye uken:)


ღ Janne 

2 kommentarer:

  1. Nydelig lysfat:)
    Herlig med den brune fargen:)

    Klem Gitte

    SvarSlett
  2. Så vakkert fat! Jeg digget den brune lærremmen, tøff og dekorativ :)

    Fabelaktig ukesstart til deg!
    Her er det full fart og lite hvilepuls fram til helga.
    Klem
    Maia

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...