fredag 27. juli 2012

Ferie og planer i huset


Etter ett supert opphold på hytta i Sandefjord og tre flotte dager i dyreparken i Kristiansand er vi hjemme igjen. Snart går turen til Stavanger, men i mellomtiden får vi nyte sommeren på terrassen hvis været tillater det. Ellers så er det flere planer å gripe fatt i, vi har en skråning utenfor huset full av ugress fra den forrige eieren. Der har vi begynt å grave så det ser dessverre ikke så pent ut utenfor her. Innendørs har jeg flere prosjekter jeg har lyst å begynne på men foreløpig har ikke tiden strukket til. Noe av det jeg har planer om er å bygge ut TV benken, lage ett speil til gangen og spisestue møblene skal males. Så her er det nokk å henge fingrene i:)

✭ Men først og fremst skal sommer ferien nytes med venner og familie 

 Janne 

2 kommentarer:

  1. Hei :) Håper dere har hatt en fin ferie! Så koselig å finne denne bloggen! Veldig flott blogg :) Bildet over er nydelig!
    Klem Laila

    SvarSlett
  2. Så deilig det hørtes ut.
    Jeg håper dere koser dere fortsatt :)

    Her i Oslo skinner solen og jeg gleder meg til grilling på terrassen i kveld. Håper du får en fin onsdag!
    klemklem

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...