onsdag 28. september 2011

Trappen vår:)





Det siste halvåret har vi pusset opp hele rekkehuset vårt. Det meste har vi gjort selv og jeg må virkelig skryte litt av mannen min:) Vi har også fått masse hjelp av min far og andre familiemedlemmer.
Det er vel på tide at jeg viser frem litt mer av huset for denne bloggen startet jo faktisk som en oppussingsblogg:) Trappen går opp til stue, kjøkken og spisestue. Alt dette er ett åpent rom hvor trappen kommer opp litt i midten. I andre etasje har vi glatte vegger malt i Jotun pure color Refleksjon. Taket er panel ferdigmalt med Bomull. Lister i hele huset er også bomull. Nede i gangen rundt trappen er veggene også glatte og malt i samme farge som oppe. Derfor valgte jeg å legge panel på veggen i trappen. Vi har brukt samme panel som i taket. Panelen er lagt stående for å gi ekstra høydevirkning og jeg synes det ble en kul kontrast mot de glatte veggene. På motsatt side av veggen er det sprinkler som går helt opp og blir som ett rekkverk rundt trappen i stuen.


Endeveggen i trappen har blitt pyntet med en wallsticker:)
Trappen er vel det eneste som står igjen inni huset omtrent:) Alle vegger har fått ny gips, spon eller panel. Dette er den originale trappen som vi har pusset ned og malt på nytt. Den er malt med fargen bomull i glans 40. Det har vi også brukt på alle lister og vinduskarmer.



ღ Til slutt så vil jeg ønske alle nye følgere hjertelig velkommen hit til Drømmehuset mitt 

ღ Janne 

4 kommentarer:

  1. For en jobb dere har gjort, pussa opp heile huset!!
    Trappa var lys og fin, og det gjorde seg med et koselig wallsticker!!

    ha en finfin onsdag!!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. Ohlalal! De var lekkert! Flinke dere har vært!

    Veggordet var bare prikken over i'en!
    klem

    SvarSlett
  3. Så fin trappen er nyoppusset. :) Vet at det er en del jobb med en trapp!


    AW

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...