søndag 18. desember 2011

Årets julegaver ღ

 I RØDT
Med dymo og hyssing fra InHouse collection.








I HVITT & SØLV
(Winter wonderland)

Båndet på disse gavene er bredt med hullmønster i kantene.
Det kan krølles men jeg valgte å bruke enkle sløyfer.







Er du ferdig med gavene? Jeg brukte gårsdagens kveld til å pakke inn og
er nesten ferdig nå, det er et par små ting igjen som må ordnes på mandag:)
I kveld skal vi pynte treet og da blir det liksom ordentlig jul synes jeg.
Og tenk det fjerde og siste lyset skal tennes, må si denne 
adventstiden har gått fort.

Da er det bare å ønske seg masse herlig hvit snø, ihvertfall litt:)

ღ Janne 

3 kommentarer:

  1. Heisann :o)
    Oi så utrolig fint du pakker inn gavene da.
    Her har jeg bare ett mål, nemelig å få papiret på, og bli ferdig med det......Men i år har jeg vært litt flink og pakket inn gavene i gråpapir, og da ser det jo litt bedre ut enn billig julepapir som revner bare man tar i det :o)))
    Ha en fin 4. søndag i advent

    SvarSlett
  2. Jeg er ferdig med julegavene, men de er ikke like fint pakka inn som dine... Det var noen helt fantastiske gaver :)

    Klem Gitte

    SvarSlett
  3. Tusen takk jenter:)
    Jeg liker å pakke inn gaver og Da jeg var liten ville jeg bli innpakket i butikk:) hehe

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...