onsdag 14. desember 2011

Min ønskeliste hos Dorothea:)


 Dorothea er en av mine favoritt butikker, de har vanvittig mye fint innenfor klær og interiør:)
Ønskelisten min er lang og den kunne vert mye lenger. Derfor satte jeg sammen kollasjer av
noen av mine favoritter.




Har du lyst å la deg inspirere av alle de flotte tingene inne på Dorothea sin blogg,
eller kanskje du også vil være med å lage ønskeliste så finner du bloggen her.
Du kan også besøke Dorothea på facebook.




Da kan jeg jo krysse fingrene for at jeg er en av de heldige vinnerne,
eller håpe på at nissefar titter innom bloggen min:)

ღ Janne 

1 kommentar:

  1. Vakre ønsker!

    Fabelaktig førjulstid til deg og dine :)

    klemklem

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...