torsdag 12. april 2012

På badet og baby forberedelser:)


Her er de siste forberedelsene til babyliten sin ankomst igang:) Med ett kranglete bekken
går ting litt tregt om dagen og det er dessverre ikke så mye jeg får gjort hver dag. 
I dag har jeg fått handlet inn noen småting det er greit å ha med på sykehuset og i morgen
 skal bagen pakkes ferdig.


Dagens bilder er fra badet, Det er ikke så ofte jeg viser bilder derfra selv om badet er helt nytt
og pusset opp sammen av resten av huset. Den søte toalettmappen har mamma sydd til meg. På hovedbade går det i beige og rolige farger om dagen med en avslappende duft:)


Da skal jeg ta fatt på dagens gjøremål:)

 Janne 

4 kommentarer:

  1. Lykke til med innspurten av svangerskapet.
    Det der med bekketrøbbel vet jeg masse om.
    Hadde selv store problemer fra jeg var 1mnd på vei. Bekken kødder man bare ikke med =)
    Finfin torsdag til deg og dine

    SvarSlett
  2. Så spennende,lykke til med alt:))
    Ein fin kveld til deg!
    Klem

    SvarSlett
  3. Lykke til siste tiden og lykke til med ankomsten!
    Vet alt om trøblete bekken ja, ikke godt, men det positive er jo at det kan bare bli bedre når snuppa kommer :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Heia Janne :) Oj oj for ei spennande tid du går i møte! Og for eit lekkert bad!

    Angåande det du lurte på så er det fleire "Bestå" benkar etter kvarandre, det er Ikea som fører desse. Det er samme som er i entrèen på første bildet. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S39888837/

    Heilt enig at det var veldig fint :)

    Klem Eli

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...