lørdag 7. april 2012

Påskeaften og enda mer påskepynt:)

Flere som nyter påskeferie?
Nå skal de siste dagene nytes og brukes til å lade batteriene:)
I dag er dagen jeg har ventet på, det er tre uker til termin og mammapermisjonen starter.


Lysfatet fra Lene Bjerre har blitt pyntet med Green Gate påskeegg, gul pipp pipp som Julie har 
laget og rosa te lys.


 Mere hjemmelaget pynt fra snuppa står det på kjøkkenbenken og
påskeblomstene står i vinduskarmen. Vi har ikke så mye påskepynt her i huset,
men litt synes jeg er veldig koselig.


Her fra Drømmehuset mitt ønsker jeg deg en fortsatt

3 kommentarer:

  1. Herlige påskebilder! :)

    Her skal vi kose oss i dag. Lage sodd til
    middag - ungene elsker det. Så blir det
    deilig muffins til dessert... nam...

    Ønsker deg en fin påskeaften videre..

    Stor klem
    :)

    SvarSlett
  2. God påske til deg også og gratulerer med permisjonstid.
    Tenker det blir bra =)
    Koselig med hjemmelaget påskepynt på kjøkkenbenken.
    Klem

    SvarSlett
  3. Så nydelig pyntet fat. Nyt denne tiden. God klem i natten, fra ei som ikke får sove:)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...