onsdag 8. august 2012

Min favoritt



Min favoritt kalesje på min nydelige Bugaboo:)
For fire år siden fikk vi denne vognen til storesøster og jeg elsker den, jeg hadde på den tiden vogndilla og vi har fått testet noen vogner til storesøster. Denne vognen har fått bli boende sammen med en annen vogn. Jeg kan ikke skilles fra disse vognene så derfor er det stor stas å trille Celine i disse nå. Men denne vakre Bugaboo Cameleon har nå fått ny kalesje og bag trekk. Denne soft pink kalesjen er en limited edition som jeg var så heldig å få bestilt fra Bugaboo.

Denne vognen er liten og nett, god og trille og har en rekke fine finesser.

Så ble dagens innlegg ett vogn innlegg fra ett gammelt vognhjerte:)

 Janne 

1 kommentar:

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...