torsdag 16. august 2012

Noen nye detaljer fra soverommet


Noen detaljer fra soverommet i dag:) J og K har fått en make over med svart og hvit stripete tape,
ett brudebilde av meg har kommet opp på veggen og ett nytt smykkeskrin 
har fått plass på hylla ved siden av det gamle speilet.

Denne uken har gått i ett med diverse avtaler, og lange turer:)
På onsdag gikk vi langtur med barselgruppen. Vi hadde en super koselig tur med titting og kaffe pause
på Blafre sin café og butikk:) Jeg glemte selvfølgelig å ta bilder så det får bli neste gang.

Bildet er lånt av Blafre

Ha en fortsatt super uke:) Snart er det helg igjen!!!

 Janne 



1 kommentar:

  1. Så mye fint! Delikat og lekkert som alt annet du tar i :)

    Endelig fredag! YEAY!
    Jeg skal på bloggtreff på Ikea-tekstileriet og gleder meg stort.
    klem

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...