søndag 23. januar 2011

Det enkle er ofte det beste!!!!!


Ofte ser jeg bilder av dekkede bord med masse forskjellige lysestaker, lykter, ulike små blomstervaser ol.
Tenker at dette var fint og neste gang må jeg prøve noe nytt.


Men når jeg begynner så føler jeg at det blir rotete og ikke helt meg, tenker at det enkle ofte er det beste og begynner å ta vekk ting fra bordet, med det resultatet at det ofte blir litt likt og litt kjedelig. Men denne gangen altså årets eller faktisk fjordårets nyttårs bord ble jeg ganske så fornøyd med:)


Duken er min favoritt duk fra Lene Bjerre, synes den er så dekorativ. Te lysestaken av glass fra Sia har jeg lagt mørkegrå/sølv aktige stjerner inni. Ellers så ligger det bare noen små sølv kuler rundt på bordet.


Valgte servietter som tokk opp den mørkegrå fargen i stjernene. Serviset er Vera Wang sitt design for Wedgwood, og heter Grosgrain. Dette fikk vi til bryllupet vårt sammen med glassene fra Rosendahl. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...