fredag 21. januar 2011

Ny seng til prinsessen:)


Da har vi gått til innkjøp av ny seng til prinsessen, synes denne sengen fra Ikea (Hemnes) er kjempe fin på jenterommet. Når hun ettervert begynner med overnattingsgjester kan den trekkes ut og bli en dobbeltseng. Itillegg er det jo kjempe praktisk med de tre skuffene under til oppbevaring av ekstra dyne, leker ol. Gleder meg veldig til å ta fatt på oppussingen av det nye rommet hennes, bilder kommer etterhvert:) Men først må vi vente noen uker til før vi overtar huset. I mellomtiden ligger sengen lagret og prinsessen sover godt i sprinkelsengen sin:)

Ha en riktig god helg!!!!

2 kommentarer:

  1. Hei! Det var en fin og praktisk seng! Nå fikk jeg lyst til å kjøpe den samme til sønnen min. Takk for tipset :) Bra blogg! Klem

    SvarSlett
  2. Hei, Ja jeg tror den blir veldig fin:) Den er på salg på Ikea nå:) Løp og kjøp!!!

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...