fredag 11. februar 2011

God helg:)


Jeg er så heldig å ha fri annenhver fredag, og disse fridagene blir som regel brukt til alt jeg ikke rekker ellers:) Etter alle dagens gjøremål ble det tid til litt Shopping også:):):)

To puter fra Stapelgoed ble med hjem i dag. Putene er ikke helt den stilen jeg ville valgt før. Men hvorfor ikke prøve noe nytt. Foreløpig er jeg veldig fornøyd.

Ellers så ble to klesplagg også med hjem, har ikke tatt bilder av de enda men skal se om ikke de også skal få plass her på bloggen. De var på salg så kunne jo ikke akkurat la de bli igjen i butikken heller. 

2 kommentarer:

  1. Takk for koslig hilsen på min blogg. Ja badet vårt er stort og fint, bare jeg finner ny innredning så blir jeg fornøyd. Synes putene dine var kjempe fine jeg. Ha en strålende helg. Klem christina

    SvarSlett
  2. Hei! Kjempe flotte puter! Gleder meg til jeg jeg kan kjøpe puter til sofaen vår, først må vi kjøpe en ny sofa :)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...