søndag 2. september 2012

✭ Bor dekking ✭ barnedåp ✭ Utfordring ✭


I dag har vi hatt barnedåp.
vi har hatt en flott dag
minnerik dag


Vi har feiret med familie og gode venner


Bordet er pyntet med rosa selvfølgelig


Serviett ponponger er nydelig, og denne gangen festet jeg rosa hjerter
til dem som fungerte som bordkort.


Etter en lang dag er det godt å legge bena høyt og ta en tur i blogglandia.


Siden vi inviterte til barnedåp 2. september blir dette mitt bidrag til
månedens utfordring hos NIB med navnet Inviter.
Har du lyst å delta eller titte på alle de fine bidragene
finner du de her:)

God kveld

 Janne 

4 kommentarer:

  1. hei! Så flott! Her planlegges det guttedåp om 2 uker. har det meste klart, men er ikke sikker på åssen jeg skal ha serviettene. er dette noe du har gjort selv, eller kjøpt de som ponponger?

    SvarSlett
  2. Hei! For et nydelig bord! Helt fantastisk søtt og en liten dame verdig :-) Kan tenke meg at dere har kost dere, gratulerer så mye!! Koselig blogg, følger deg videre! Fin ny uke til deg :-)

    SvarSlett
  3. Så nydelig dekka bord:)Kan tenke meg dere hadde ein fin dag:)
    Fin dag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  4. Så koselig bord! Skikkelig passe til en prinsesse. :o)

    Lykke til i utfordringen!

    Glad dag til deg!


    Anette Willemine

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...