lørdag 1. september 2012

DIY/SDS Smellbongbong tips



 Til kransekaken har jeg kjøpt smellbongbonger, jeg ville ikke ha disse grelle fargene men babyrosa siden det er barnedåp. Jeg har brukt serviettene vi skal ha i dåpen til å kle inn smellbongbongene med og tynne sløyfebånd. Veldig enkelt og du får lett en smellbongbong i den fargen og stilen du ønsker.

 Ett lite tips er å sette navn på disse og det blir ett bordkort. Barne bordet skal
få disse bordkortene noe jeg tror vil falle i smak hos de minste gjestene:)

Her går det i husvask, bor dekking og matlaging i dag:)

God lørdag!!!!

 Janne 

1 kommentar:

  1. Det var jammen smart, skal kopiere den ved neste anledning;) De er jo så grelle de fargene i utgangspunktet!

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...