torsdag 20. september 2012

✭✭ På hytta ✭✭

I dag tenkte jeg å vise noen bilder jeg tokk på hytta forrige helg. Her ble det pusset opp og bygget på for noen år siden. Jeg elsker at det er så åpent og lyst der og så er det veldig koselig at noen av de gamle tingene fra den gamle hytta fortsatt er der:) Selv om hytta er forandret er det fortsatt hytta med masse fine barndomsminner:)




Jeg koser meg veldig med lille snupp om dagen. Nyter å være hjemme i permisjon, koser oss med barselgruppe, venninner, og familie.

Ha en super dag



2 kommentarer:

  1. fin hytte og fint hus:) klem marthe

    SvarSlett
  2. Deilig når det blir lyst og fint!

    Det å kunne beholde noen av de gamle tingene gir vakkert særpreg til hytta, og er med og bevarer gode minner. Tenker dere koser dere der :)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...