torsdag 27. oktober 2011

Litt shopping til jul ღ


Jeg har som mange andre begynt så vidt med litt juleforberedelser:) Her om dagen kom jeg over en nydelig dekketallerken fra Lene Bjerre. Jeg kjøpte med meg en og tenkte å bruke den som lysfat til adventsstaken. På Indiska kom jeg over disse talene til å stikke inn i lysene, de er i sølv og har et mønster risset inn.
Gleder meg til å ta i bruk fatet, men det skal spares til jul så det er nytt da:) 
Siden kan det brukes til masse annet også.

Fin fin dag til deg som titter innom

ღ Janne 

1 kommentar:

  1. Så fint et fat! :)
    Nå begynner det å nærme seg..
    Her har vi også hatt litt forberedelser, mye har vært smmen med barna! :)

    Ha en fin kveld!

    Klem Ida
    :)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...