onsdag 20. juni 2012

Bursdags bord i rosa og hvitt

Gratulerer med 4 års dagen jenta mi 

 

I går ble storesøster fire år og det ble feiret i rosa og hvitt. Vi grillet pølser i det fine været
og koste oss med kaker etterpå:) På bordet hadde vi rosa duk med hvite prikker og rosa pappasjetter. 
Servietter og glass var rosa med hvite prikker.


Siden vi skal ha barnedåp i september har jeg begynt å tenke litt på borddekorasjoner, og i går fikk jeg testet en ide jeg har til dåpen. To enkle rosa blomster i en vase med ett enkelt stå nedi og hvite perler 
synes jeg ble dekorativt.


Rosa og hvite pikekyss:)


I morgen skal jeg prøve å få vist frem bursdagskaken,
som i år ble Oreo kake med prinsesse vri:)

 Janne  

1 kommentar:

  1. Gratulerer med 4 åring i hus og så nydelig du har pynta,rosa slår aldri feil:)
    Fine kveld til deg!
    Klem:)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...