torsdag 21. juni 2012

Oreo kake med prinsesse vri


I år som i fjor ble snuppa sin bursdagskake Oreo kake. Det er ikke så ofte jeg baker og valget faller
ofte på denne kaken når jeg først baker. vanligvis pynter jeg denne kaken med rutemønster av sjokoladesaus og Oreo kjekt knekt i biter. Denne gangen har kaken fått rosa krem rundt kanten,
rosa skrift og prinsessekrone lys:) Oste kremen inni kaken er også rosa:)
Det er kun brukt konditorfarge i kremen ellers er oppskriftene den samme.

Lyst å prøve? Oppskriften finner du her:)


Ha en strålende dag!!!!

 Janne  

3 kommentarer:

  1. Så herlig!
    Oreokake er så godt!

    klem

    SvarSlett
  2. For et herlig bursdagsbord og fantastisk kake. Perfekte prinsesse-bursdagen!

    SvarSlett
  3. Har aldri sett oreokake pyntet på denne måten. Stilig!! Min favoritt kaken. Vannet renner i munnen bare av å se på den :)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...