tirsdag 26. juni 2012

Cath Kids


Cath Kidston har masse fint og til små jenter er det helt nydelig. Jentene mine har noen
nydelige ting jeg har lyst å vise dere i dag. Disse bodyene er i kjempe god kvalitet. Store søster som elsker å putte små ting i vesker bruker sekken og vesken masse. I tillegg har lillesøster to smekker som passer til bodyene og storesøster en nydelig pysj som jeg ikke har rukket å ta bilde av.

Her begynner hverdagen å gå seg til og avtale boken fylles opp:) Jeg koser meg i permisjon
og tenk til torsdag er lillesøster to mnd. alt:)

Ha en herlig dag videre, nå skal vi ut å trille tur snart. 


 Janne  

2 kommentarer:

  1. Så herlige klær,elsker alt med blomster på og dette var så søtt:)
    Så herlig å gå på trilleturer,lenge siden eg har gjort det,men var alltid kjekkt det når de var små:)
    Fin kveld til deg!
    Klemmer

    SvarSlett
  2. åhhh har de klær også? lekkert!!!!!! klemmer

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...