søndag 10. juni 2012

Mitt drømme bad

Hviit vil gjerne se drømmebadet vårt og dette i samarbeid med Comfort.

Her er mitt

For litt over ett år siden pusset vi opp badet vårt, det var to like store bad i huset vi kjøpte og de lå 
vegg i vegg. Vi valgte å flytte to vegger, på denne måten fikk vi ett større areal som ble bad og i tillegg ble hovedbadet mye større og gjeste doen mindre. Flisene og wc er fra Villeroy & Boch, innredningen er Foss bad og blandebatteriet er fra Hans Grohe.


Dusj veggene er spesialbestilt hos glassmester. Døren skjuler til vanlig vaskesøylen men 
kan skyves foran dusjen når den er i bruk. Denne løsningen ble jeg super fornøyd med. 
Deilig å kunne skjule vaskesøylen og samtidig beholde litt rom følelse:)
Gjestebad med rosa tilbehør.


Gjestebad med turkis tilbehør.

Plantegning før og etter.





Har du drømmebadet eller kanskje du vil vise bilder av hvordan du drømmer om at badet ditt skal bli?
Her kan du delta:)

Ha en fin søndag kveld!!!!

PS! Det ble en lang blogg pause på meg, jeg har kost meg med lille Celine som nå er 6 uker.
Her begynner vi sakte men sikkert og få noen rutiner i hverdagen igjen, og
jeg låver å prøve å komme med nye innlegg litt oftere nå:):)

 Janne  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...