tirsdag 26. april 2011


For en tid tilbake skrev jag at jeg ønsket meg nye kopper til nytt hus:) Og nye kopper ble det også♡ Valget landet på Mille Moi koppene. Har virkelig siklet på disse koppene lenge. Hver gang jeg var for å kjøpe kopper var det utsolgt i fargene jeg ønsket meg. Men endelig sto de der rett for nesen på meg og jeg kjøpte tre rosa og tre beige latte kopper. Noen dager sener kom jeg over kaffe koppene og de bare ropte på meg fra hylla der de sto :):):) De var utsolgt for rosa, men med meg hjem ble to beige og to hvite. De rosa står nå høyt på ønskelisten. Klem og god natt 

3 kommentarer:

  1. De koppene er sååå søte! Heldig du er spm fant de i den fargen du ville ha :-)

    Klem

    SvarSlett
  2. De koppene er nydelige ♥
    Her drikkes det ikke kaffe, så det får holde med alle Greengate lattekoppene, de blir stort sett brukt som blomstervaser;))
    Men MilleMoi har mye fint!Lykke at du fant akkurat de fargene du ville ha;))

    Klem line

    SvarSlett
  3. Kjempesøte kopper, har sett dem i diverse interiørbutikker. Jeg drikker kaffe av Ikeakopper til kr 5, men får jeg lunsjvenninner blir kaffe/te servert i GG kopper, selv om jeg ofte bruker dem som blonstervaser jeg også!!

    Ha en flott onsdag!
    Klem Bodil

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...