torsdag 28. april 2011

Stue vinduene


I helgen er planen å få malt stue vinduene eller rettere sakt vinduskarmene. Her har vi skiftet utforinger og listene rundt vinduene og nå trenger alt et strøk med malekosten. Det var egentlig ikke vindus poster her, noe som gir ett mer minimalistisk inntrykk og egentlig synes jeg det er litt fint. Men vi valgte å lage en sammenhengende vinduspost som jeg er kjempe fornøyd med (tusen takk kjære mannen min) Hvor skal man ellers ha blomster og annen pynt?


Elsker denne flotte skålen, synes den tar seg så godt ut. Denne fikk jeg i julegave på jobben sammen med tilhørende vase og te lysestaker. Super søtt alt sammen. I dag fylte jeg den med rosa serviett i bunn og rosa te lys. Vi har enda ikke fått opp så mye lys her så selv om kveldene er mye lysere nå så går det en del te lys på kveldene enda:)


Må jo legge ved et bilde av gulvet også, dette er noe av det jeg er mest fornøyd med i huset. Elsker at det er så lyst. Gleder meg til flere detaljer kommer på plass her, da kommer det litt flere oversiktsbilder herfra:) Som dere sikkert også ser så er ikke vindusposten helt ferdig heller:) Så den står fortsatt på de tre fargede kilene. De skal selvfølgelig bort:):):)


Siden TV rommet og blogghjørnet mitt ikke er påbegynt enda så koser jeg meg i sofakroken med dypdykking i blogglandia:) Koser meg veldig med bloggen og det er blitt et fristed for meg. Setter stor pris på alle kommentarene og synes det er så hyggelig å se at flere og flere legger seg til som følgere:)
TUSEN TAKK


Helt til slutt et bilde av vinduene under oppussingen. Litt vanskelig å se men fant ikke noe nærbilde av det. Nå går det fort mot helg og vindusmaling:) Gleder meg til å få det helt ferdig så vi kan henge opp gardiner:) Ha en god kveld!

2 kommentarer:

  1. Så fint dere har fått det! Jeg liker vindusposter veldig godt, så der gjorde dere et godt valg! Gulvet: nydelig! Puter: tøffe! Blogglandia er et herlig fristed ja ;) Klem til deg :)

    SvarSlett
  2. Så fint med vinduspost. Det savner jeg hos oss. Klem fra Kine!

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...