lørdag 9. juli 2011

Love Child


Jippi dette har jeg ventet på:) Hørte for første gang for ca 6 mnd. siden at 
by TiMo skulle komme med en kleskolleksjon for barn. Nå står det på deres hjemmeside at Love Child kommer for salg i 2012.



(tekst under og bilde lånt fra by Ti MO)


Love Child by Ti Mo

Dette er en drøm vi i «by Ti Mo» har båret på lenge. Nå er tiden inne for å sette den ut i livet. Drømmen har fått navnet «Love Child» og er en herlig jentekolleksjon fra 2-10 år med en større tanke bak.
«Love Child» vil ha den samme vakre kvalitet og design som «by Ti Mo» er velkjent for, men med enda et nytt lag kjærlighet.
Vi ønsker å gi overskuddet tilbake til barna. Vi vil støtte prosjekter for barn – verden rundt. Vi gjør det av ren kjærlighet til barn. Det kommer rett fra hjertet.
Kolleksjonen blir å finne i butikk i Norge, Nederland og Tyskland fra 2012.

2 kommentarer:

  1. Å, så flott. Kjenner at jeg er glad for at jeg har en lite jente som jeg kan kle opp med de søsteste kjoler etter hvert. Klem fra Sigrid :)

    SvarSlett
  2. Herlig! De lager jo så mye lekkert og når det i tillegg er en ideell tanke bak blir det jo enda en grunn til å handle :)

    Ønsker deg en fortsatt vidunderlig helg!
    Maiaklem

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...