søndag 10. juli 2011

Riviéra Maison

God søndag formiddag!!!

I går hadde vi, jeg og mannen min kjæreste date, siden snuppa er på ferie med farmor så benyttet vi sjansen til å gå ut å spise. Kjempe koselig, god mat og god drikke:)
Vi var en liten tur innom Sten og Strøm først og der var det mye fint nå:)
I en travel hverdag blir det sjelden tid til en by tur og butikkene i nærområdet blir brukt flittig:)
Har bare lyst å vise to av tingene jeg så i avdelingen til Riviéra Maison:)


 Nydelig Barbie hus, dette var jo bare utrolig fint!

Og sjekk denne barnesengen, synes denne var helt nydelig!


Her skal dagen brukes til Listing i gangen, må si oppussingen går litt sakte fremover om dagen.
Jeg skal rydde i esker på roterommene så de forhåpentlig hvis en gang i fremtiden slipper å være roterom. Det er jo mye hyggeligere å være fine ryddige rom:)

1 kommentar:

  1. For en koselig seng:) Kan nesten gjøres fin selv:) Her er det hus jobbing også:) lykke til:)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...