mandag 4. juli 2011

Nytt sengeteppe og litt DIY


Snuppa fikk et nydelig sengeteppe med to tilhørende puter til bursdagen sin (mor hadde selvfølgelig vert med på å plukke ut dette:)) Sengeteppet er fra Miljögården. Synes dette passet ypperlig på prinsesserommet.
Tusen takk for den flotte gaven, dette var virkelig prikken over i en på snuppa sitt rom.


Så til slutt litt om bildetavlen på prinsesserommet. Denne laget jeg når jenta mi var ca. ett år og inneholder bla. bilder av når hun har lært å sitte og akkurat har lært å gå:)
Tavlen er en korktavle fra Ikea som er trukket med et søtt stoff og rammen er malt i rosa selvfølgelig.
Jeg har også hengt opp hennes første smukker der.
Denne tavlen er super enkel å lage og det er gjort på en to tre.


Fin fin mandag til dere som stikker innom
Klem Janne

7 kommentarer:

  1. Nydelig sengeteppe og puter. :)
    Kjempefin blidetavle du laget også.
    En fin mandag ønskes deg også. :)

    SvarSlett
  2. Så fint!!! ;o)))))
    Nå fikk jeg ordnet meg ny header også ;o))
    Hyggelig med spor fra deg inne hos meg ;o))

    Ha en flott uke ;o)
    STOR klem Elisabeth

    SvarSlett
  3. Sengeteppet og putene var virkelig lekre...
    Slik kunne jeg gjerne tenkt meg på babyrommet:D

    SvarSlett
  4. Så fint:) kjempegodt tips om den korktavla:D

    SvarSlett
  5. Nydelig prinsesserom! HErlighet! Jeg vil bo der!

    Ønsker deg og dine en fabelaktig start på uken!
    Godklem

    SvarSlett
  6. Veldig søtt ! Fant et lignende på Living i guttefarger...tenkte lille-gutt skulle få et nå når han skal i stor seng ;)
    Skiltet er kjøpt på en veldig fin interiørbutikk i Ølen, et stykke utenfor Haugesund. Husker ikke hvilket merke skiltet er fra, dessverre...og nå er jeg på hytta og får ikke sjekket det heller ;(

    SvarSlett
  7. Så koselig Julie har fått det på rommet, nydelig sengeteppe og puter. Kjempe fint DIY-prosjekt med den korktavlen, så flink du er!
    Klem fra Sigrid :)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...