onsdag 20. juli 2011

ROSA, Dilla på rosa???



Man kan vel si jeg har hatt en smule dilla på rosa det siste halvåret:) Har vel alltid hatt det men 
jeg har brukt det mye mer i interiøret den siste tiden:) Synes det er på sin plass med ett nytt innlegg 
med temaet ROSA og melder meg samtidig på i utfordringen til søte 
Ida Susanne med bloggen Sukkertøy for øyet
















Det har kommet ett par nye tilskudd av rosa interiør i løpet av første ferieuke:) Bilder kommer etterhvert.
Vi nyter fridagene våre fult ut sammen som familie:) Fortsatt god sommer til dere som stikker innom meg 

og 

hjertelig velkommen til alle nye følgere, håper dere vil trives her hos meg:)

2 kommentarer:

  1. Hei!

    Og tusen takk for superkoselig kommentar hos meg og at du vil følge meg- stas! :-))

    Myyyyye fint og rosa hos deg også, ser jeg;-)
    Mange tror nok at leiligheten min er HELT rosa, men sannheten er jo at jeg har mye hvitt, og enkelte rosa, og andre, fargeklatter. Det er jo måte på hvor mye rosa en "voksen" frøken kan komme unna med, hihi...

    Håper du har en superfin torsdag:-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  2. Her var det mye fine RoSa ting!! :)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...