torsdag 16. juni 2011

All ære til Kristine Vikse

Det har den siste tiden vert en del regn her på Østlandet (og en del sol:)) og jeg har endelig fått testet den nye regnkåpen min ordentlig. For en tid til bake hadde jeg ett innlegg her på bloggen om regnkåpene fra Kristine Vikse som du kan se her:) Da jeg kom over denne i en butikk i nærheten av meg klarte jeg ikke la være å trekke kortet og den flotte kåpen ble med hjem. Hurra!!!!


Denne regnkåpen er bare helt fantastisk å ha på seg. Den er myk og behagelig og føles absolutt ikke som de regnkåpene jeg har hatt tidligere. Den blir ikke klam og best av alt den er vanntett, noe som ikke er en selvfølge har jeg funnet ut. Det er mange søte detaljer på kåpen og på hetten er det strikk foran som gjør at den ikke sklir frem foran øynene. Nå har jeg lyst på samme kåpe til snuppa fra Memini.

Nå er det langhelg for min del:) Denne helgen inneholder flere begivenheter
blant annet snuppa sin 3 års dag♡ 
Ønsker alle en strålende helg her fra Drømmehuset!!!

3 kommentarer:

  1. For en supersøt regnkåpe, også rosa da :)

    Fortreffelig fredag til deg!
    Klem og smil

    SvarSlett
  2. Hei! Så søt regnkåpe, den likte jeg! Det ser ut som om du får bruk for den i dag også... Storgutt gleder seg til bursdagsfeiring for prinsessa di i bhg i dag! :)

    Klem fra Sigrid

    SvarSlett
  3. Den regnkåpa likte jeg kjempegodt! Jeg har lånt ilsejacobsen regnkåpe av mamma noen ganger, men maka til tett og varm regnjakke skal du lete lenge etter!!!

    Lykke til med bursdagsfeiring og GOD helg!!

    Klem Bodil

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...