lørdag 25. juni 2011

Trenger litt hjelp!!!


Er det noen av dere søte blogge damer eller andre søte som har sett hvite eller lysegrå kunst rotting ute møbler? Vi har lust på en liten sofa og to stoler med et lite bord til. Vi har nemlig det luksusproblemet at vi har flyttet fra leilighet med 12 kvadrat meter terrasse til rekkehus med tre store terrasser:)
På en av disse kunne jeg tenke meg en koselig sofa gruppe som er lys og vedlikeholdsfri:)


Ellers så går alt sin vante gang her i drømmehuset. Oppussing og oppussing til langt på kveld. Men det er utrolig gøy å se resultater. Akkurat nå er det gangen nede rundt soverommene som det jobbes med.
Der har vi lagt nytt gulv, gips på veggene, tapetsert og malt. Nå er det lister som står for tur.
Bilder kommer etterhvert:)


Nye blomster er kjøpt inn:) og pyntet med sommerfugler. Jeg har dessverre ikke grønne fingre men prøver så godt jeg kan. Hortensiaen synes jeg er kjempe fin men den trenger vannvittig mye vann, Den forrige jeg hadde gikk dukken da jeg var borte en helg og min mann hadde ansvaret for vanning:) Vi prøver igjen og ser om det går bedre denne gangen. Jeg har også kjøpt meg noe annet nytt:):):) Jippi!!!!!
Bilde kommer av det også etterhvert:)


God lørdagskveld, klem Janne

4 kommentarer:

  1. Heisann! Og takk for kommentar på bloggen min! Mener jeg har sett hvite rottingmøbler på plantasjen, og europris har i lys beige eller noe...

    Ha en fortsatt fin helg!!!!

    Hilsen fra Kathrine!

    SvarSlett
  2. Hei hei!
    Jeg har sett hvit rotting på skeidar... kanskje du skal ta en titt der :)

    Ønsker deg en fabelaktig søndag!
    Jeg skal nyte kveldssolen!
    Klemklem

    SvarSlett
  3. Hei! Jeg skal være på utkikk! Mener jeg også så noe på Skeidar! Tenk at dere har tre terrasser!! Gleder meg til å se hva for noe annet du har kjøpt!
    Klem fra Sigrid :)

    SvarSlett
  4. Hei!! Tusen takk for hyggelig kommentar inni hos meg=) Og velkommen som følger,det setter jeg pris på=)=)Virkelig...
    Legger jo selvfølgelig meg som følger av din blogg også=) Skal sette med ned med kaffekoppen og lese igjennom bloggen min-Gleder meg=)
    Ha en toppers Mandag videre.
    Klem Josefine

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...