fredag 17. juni 2011

En spennende dag....

....for store og små:) Snuppa feirer bursdagen sin i barnehagen idag, det var en stolt liten frøken med blomstrete sommerkjole og fletter i håret. Hun gledet seg stort til å vise mamma kronen som hun hadde fått en sniktitt på dagen før. Lilla krone med DORA!!!!


Selv sitter jeg her og egentlig ikke får gjort noen verdens ting. Nede holder de nemlig på å sette opp dusjveggene vi har ventet så lenge på:) JIPIIII!!!! Jeg er så spent på hvordan det blir:) Jeg har jo tatt en sniktitt selvfølgelig og ble veldig fornøyd med det lille jeg så:) Aller mest har jeg lyst å stå der nede å se på men kan jo ikke akkurat drive å fly i veien heller:)

God fredag alle søte, Regnkåpen har alt vert i bruk i dag og det ser vel ut til at den må på igjen senere i dag:) Her striregner det, men hva gjør vel det :):):)

Klem

5 kommentarer:

  1. Så med bursdag!! Tenker ho har det heilt topp!
    Eldste mi skal feires neste uke i bhagen da ho har bursdag i slutten av juli.

    Du; kan jeg spør hvordan du får til
    "you might also like" applikasjonen under hvert innlegg med bilder fra andre innlegg...
    Jeg har prøvd og prøvd men får det ikke til.
    Blir veldig glad hvis du kan hjelpe!!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. HURRA! Gratulerer!! Hils gulljenta :)

    SvarSlett
  3. Herlig med bursdag! Og Dora er toppers!

    SvarSlett
  4. Hurra for veslesnuppa!

    Er innom for å ønske deg en herlig helg!
    Klemklem

    SvarSlett
  5. Gratulerer til jenta di! Håper dere har hatt en super helg! Koselig blogg du har! :)

    -Mari

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...