søndag 12. juni 2011

Klokker, klokker og Klokker


Jeg har de siste dagene hatt klokker på hjernen:) Jeg får det med jevne mellomrom. Som mange andre diller så har klokke dilla kommet til meg. Mannen i huset mener jo selvfølgelig at jeg har nokk klokker og jeg har jo shoppingforbud. Ja ja drømme er jo lov og prøve i butikken er også lov:) I mellomtiden så koser jeg meg med de klokkene jeg har og sikler videre på Kyboe klokkene.


Men var ikke disse klokkene fine da? Hvilken farge ville du valgt? Jeg hadde jo uansett ikke klart å velge:) Nå skal jeg dypdykke inn på rommet med alle pappeskene å se om det er noe som kan pakkes ut. Må jo uansett finne resten av sommerklærne som er forsvunnet i flyttingen.
(Bildene i innlegget er funnet på nett)

God søndag formiddag!

6 kommentarer:

  1. jeg elsker klokker. ville nok valgt den oppe til venstre.

    SvarSlett
  2. Så herlige klokker,den første du viser hadde jeg kjøpt!

    Ønsker deg en nydelig søndag!
    Klem

    SvarSlett
  3. Jeg elsker også klokker, og fikk en kyboe klokke t jul av min kjære. Jeg har gjennomsiktig m turkis skive, i like!!!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  4. Hei!

    Det var fine klokker, likte alle på det øverste bildet! Da har jeg enda mer jeg skrive opp på ønskelisten!
    Ha en fin dag!

    Klem fra Sigrid

    SvarSlett
  5. Hei
    Så kjekt at du vil være med på min giveaway:-)
    Kjempetøffe klokker, jeg ville valgt de to øverste til venstre på bildet !
    Klem

    SvarSlett
  6. Så morsomt at dere liker de samme som meg:) Mine favoritter er de to hvite som er avbildet øverst ved siden av hverandre:)

    Ha en god uke:)

    Klem

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...