torsdag 30. juni 2011

Litt shopping!!!!




Jeg skrev i ett tidligere innlegg at jeg hadde kjøpt meg noe nytt:) Jippi det ble ny klokke. For en tid tilbake la jeg jo ut bilder av flere Kyboe klokker som jeg syntes var fine se her. Min favoritt var den hvite med Gull på:) Digger den enda men jeg har jo en hvit stor klokke så syntes det var litt dumt å kjøpe en til.

Så kom jeg over den brune klokken på venners venner salg i butikken ved siden av jobben min og da var det gjort. Jeg elsker brunt og beige til høsten så brun klokke ble det:)

Jeg kunne jo ikke akkurat la klokken bli liggende igjen i butikken når det var 30% på den heller. I tillegg ble det tilfeldigvis med en bukse og topp også. Merkelig hvordan ting bare endte opp hjemme hos meg:)



I dag er det torsdag og ukens siste arbeidsdag for meg, Nå ser jeg frem til langhelg. Ha en flott dag!!!!!!

4 kommentarer:

  1. Heia!
    Kjempe FIN klokke Janne! Hvor lå denne butikken sa du? Fikk lyst på en sånn!
    Klem til deg :)

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Kjempefin klokke. :)
    Ønsker deg en fin dag.

    SvarSlett
  3. Lekker klokke=)Kjenner meg igjen i det at ting bare helt av seg selv ender opp hjemme(??)hehe..Kos deg med ukens siste arbeidsdag#deilig#
    Happy Torsdag videre=)=)
    Klem

    SvarSlett
  4. Ohlala! Me like! Nydelig klokke :)

    Ønsker deg en herlig junikveld, den siste i år!
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...