mandag 6. juni 2011

NIB utfordring: Uterom


Flott juni utfordring fra NIB, jeg kaster meg på. Vi har hatt en fantastisk helg med nydelig vær så det var gøy å få tatt litt bilder. Denne gangen har jeg lyst å vise frem vår uteplass på hytta:) Her skal late sommerdager med jordbær og is nytes så ofte vi kan:) 














 Har du lyst å delta i utfordringen eller finne masse flott inspirasjon ta en titt på alle de flotte 
bidragene på NIB. Håper alle har hatt en like fantastisk helg som oss 
og lykke til til alle dere som deltar i utfordringen:)

6 kommentarer:

  1. For ett nydelig uterom du viser. Der kan jeg tenke meg det blir mange kosestunder framover :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Så nydelig dere har det ute, utrolig vakkert og fin utsikt også. Lykke til i utfordringen :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  3. Så flott!!! Utrolig koselig dere har fått det! Stemmer på deg. ;) Stor klem fra Sigrid

    SvarSlett
  4. Åååå, så lekkert det var ♥
    Skikkelig sommerhusfølelse...
    Nydelige detaljer og vakre bilder;)
    Lykke til i utfordringen, jeg kjenner at jeg heier litt på deg altså;))

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Her var det koselig! Lekre bilder!
    Når er maten klar? ;)

    Klem

    SvarSlett
  6. Du har det lekkert!
    Kunne gjerne delt en lønsj med deg her ;)
    Tusen takk for kosli hilsen!

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...