mandag 21. november 2011

God mandag ღ


Da er det mandag igjen og siste innspurt til første advent. Jeg gleder meg til å henge opp julestjerner i vinduene. Nå er det så mørkt at det blir fint med litt ekstra lys i vinduene. Som nevnt tidligere er dette første julen i drømmehuset og jeg har nå gått i ukevis å planlagt hva som skal henge i hvilket vindu.
Håper det blir som jeg har tenkt:) Før helgen kom jeg meg endelig i blomsterbutikken og fikk meg en rosa julestjerne:) Denne skal få friske opp nå i førjulstiden:) Syntes det var så kult at den hadde rosa plastpotte også så jeg måtte sette den i en blomsterpotte av glass:)


God mandag ønskes fra Drømmehuset:)

ღ Janne 

4 kommentarer:

  1. den var kjempesøt! elskar at julestjernene no kjem i fleire fargar! rosa ♥ tenkte på nettopp detaljen med potta, i det eg las kva du skreiv, hihihi...

    Eg treng fleire julestjerner! ser for meg kor fint du får det med lys i fleire vindauge!

    klem Lina

    SvarSlett
  2. Jeg vurderer også rosa julestjerne, når jeg ser din, så er jeg overbevist!

    I kveld skal jeg og mannen kose oss med ribbe. Gleder meg!
    Fineste ukesstart til deg,
    maiaklem

    SvarSlett
  3. Rosa julestjerne ja- aldri sett!
    Men, jeg så lilla istad :-)
    he,he!
    har vår andre jul i huset vårt, å det planlegges bra i år som i fjor ;-)
    Klem S

    SvarSlett
  4. så kjekt med hilsen hos meg for en stund tilbake! er midt i eksamenstid, så har litt liten tid til blogging, og å følge andre, men din er jo kjempefin!! jeg har også sikret meg en rosa julestjerne, de er så nydelige. legger meg til som følger hos deg, jeg:) god førjulstid!

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...