fredag 18. november 2011

SDS-Julepynt


SKAP DET SELV eller SDS begynner å bli ett kjent begrep i blogge land:)
Jeg blir stadig imponert over hva dere der ute får til å lage. Her om dagen var jeg hjemme med sykt barn og noe måtte vi jo finne på. Så hva er vel ikke bedre en ett lite juleverksted.


Hva trenger du:

-små finer hjerter
-maling til baksiden og kantene
-Pensel
-Papir til forsiden
-Glansbilde til forsiden
-Lim
-Glittermaling til forsiden
-Bånd til oppheng



Fremgangsmåte:

Mal hjertene på sidene og bak. Tegn opp og klipp ut papir til front, lim dette på.
Lim på glansbilde og mal over med glittermaling så skinner de litt ekstra:)
Fest på bånd til oppheng og vips så er du ferdig:)


 Må innrømme at dette var fra en ferdig pakke hvor alt du trenger lå oppi:)
Men dette må jo være veldig greit å kjøpe løst og da kan man velge størrelser og form på pynten:)


Vi har ett litt større SDS prosjekt på gang hvor jeg er designeren og min man gjør jobben hehe :):):)
Håper å vise dere det snart. Tror det blir kult og jammen tror jeg det skal få hedersplassen i stua.
Var egentlig ment for gangen da, så vi får se hvor det ender.

God fredag!!!!

ღ Janne 

9 kommentarer:

  1. Så enkle å lage og så nydelige de blir.
    Håper barnet er bedre.
    Ha en fin dag
    Liza

    SvarSlett
  2. Åh! Sånne vil jeg lage også... De var såå søte!

    Fabelaktig helg til deg og dine!
    Koose dere og nyt den!
    Det skal jeg :)
    klem

    SvarSlett
  3. Sååå søte dei vart! :) takk for tips!

    klem Lina

    SvarSlett
  4. Hei på deg :) da fant jeg bloggen din som bare var kjempe fin og koselig..nyydelige hjerter du har laget! ønsker deg en fin fredag og en riktig god helg :)
    Hilsen kommer fra Ann-Christin.

    SvarSlett
  5. De var skikkelig søte! Supre som små adventsgaver =)

    SvarSlett
  6. Gode billeder.
    Enkelt men smukt.
    Tak for kigget.

    SvarSlett
  7. Kjempe søte hjerter :)

    God helg!

    Klem Sigrid

    SvarSlett
  8. Så søte hjerter!

    Flott blogg du har..
    Ha en fin sønddag!
    klem

    SvarSlett
  9. Knall bra blogg! Skal følge med deg ;)

    Mvh Marteklanderud.blogg.no

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...