søndag 6. november 2011

ღ Søndags kos ღ


Herlig med søndag, i dag sto snuppa og mannen min opp først og jeg fikk sove lenge:)
Det er godt med sånne dager innimellom. På formiddagen i dag tok jeg med meg snuppa og besøkte en god venninne. Det ble tomatsuppelunsj og te, super koselig. Når vi kom hjem var gangen 
nesten ferdig listet, ikke verst:) 


Jeg har så lyst på disse strie "sekkene", tror de kunne være kule til oppbevaring av f.eks. leker:)

Da er det snart ny uke igjen:) Fin uke til alle!!!

ღ Janne 

3 kommentarer:

  1. Så kule de var! Me love!

    Fabelaktig søndag videre!
    Klem

    SvarSlett
  2. De striesekkene er kjempekule :D

    SvarSlett
  3. Hei!
    Jeg fikk også sove lenge i dag, engenting er bedre enn det. ;)
    Kjempe kule striesekker! Hvor får man kjøpt dem?

    Klem Sigrid :)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...