fredag 4. november 2011

Naturen slipper inn:)


Som hos mange andre har også naturen fått slippe inn her i drømmehuset:)
Jeg får mer og mer sansen for detaljer fra naturen og synes det gir så koselig høststemning.


Planen har lenge vert å komme meg ut i skogen for å finne kvister, men her i drømmehuset 
har det vert en travel høst og kvistene lot vente på seg:) En dag jeg drev og fikset litt
på rommet til snuppa ringte telefonen, jeg ble stående å snakke ved vinduet hennes. Jett hva jeg da oppdager utenfor vinduet hennes, jo at bladene har falt av treet der og kvistene er jo helt perfekte:)
Så da var det bare å åpne vinduet og klippe av noen kvister:):):)
Letter kan det ikke bli!!!



Strålende dag til deg som stikker innom, og herlig start på en ny helg:)

ღ Janne 

6 kommentarer:

  1. Veldig fint og stilfullt med litt kvister i vaser. Skal ikke så mye til;-). Ha en fin helg da.

    SvarSlett
  2. Veldig fint med kvistene! Likte også den strikka vasen/lysholderen din=)
    Ha en nydelig helg!

    SvarSlett
  3. Lekker smekkert!

    Fabelaktig fredagskveld til dere! Her blir det kylling-enchiladas og ett glass vin i sofaen. Mannen rakk hjem før jeg sovnet i dag. Så nå skal tven av og vi skal bare prate og kose oss.

    Smil og klem

    SvarSlett
  4. He he, ja det enkle er ofte det beste, fortsatt!
    Ønsker deg en knallfin helg

    klem

    SvarSlett
  5. Hei:)

    Heisann:)
    Det er så fint når man tar naturen inn:)

    Zalobeholderen kjøpte jeg på Åhlens i dag, sammen med stigene som du har på soverommet:)

    Ha en koselig lørdagskveld:)

    Klem Mari

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...