mandag 28. november 2011

Min gammle skatt ღ


Her i huset finnes det ikke mye som er gammelt, Jeg ser jo at mange av dere har flotte gamle ting,
og er flinke til å gå på loppemarkeder osv. Men jeg har en skatt som har fått lov til å komme frem igjen:)
Denne har jeg arvet etter min mormor. Jeg vet ikke helt hvor gammel den er men jeg synes den er fin og syntes det var gøy at den skulle få se dagens lys igjen:) Den står nå på soverommet vårt.
Jeg får mer og mer sansen for å blande gammelt og nytt og synes det er fint med noen gamle detaljer innimellom det nye og moderne:) Enn så lenge skal denne få være som den er:) 
Men kanskje jeg får lyst å male den etter hvert. 

Hva ville du gjort? Tenkte litt på å male den sort jeg, eller kanskje hvit?


Da er mandag snart over og en ny uke er igang:)

ღ Janne 

5 kommentarer:

  1. Så vakkert! Jeg ville ikke malt det - synes det er veldig sjarmerende i fargen slik som det er.
    Klem

    SvarSlett
  2. Synes den var veldig fin som den var jeg da, sjarmerende med sånt som ser litt gammelt og brukt ut. Skulle jeg malt den ville jeg gjort den mer fargerik, turkis kanskje? Men jeg ville egentlig ikke malt den jeg altså.

    SvarSlett
  3. Eg ville ha venta litt med å male han, og så hadde han nok blitt svart ;) Herlig med gamle skattar! Klem Helene

    SvarSlett
  4. Åh så herlig! Du er heldig! Den der ville jeg beholdt som den er. Men hvis jeg skulle malt den, hadde jeg malt den sort!

    Fabelaktig tirsdag til deg og dine!
    Her er det snart noen pepperkaker som skal dekoreres etter alle kunstens regler :)
    Klem fra meg

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...