lørdag 12. november 2011

Rosa julestjerner!


Her om dagen oppdaget jeg at det er kommet ROSA julestjerner i blomster butikkene,
Det var nytt for meg:) De var super søte i mange forskjellige størrelser.
Hadde det ikke vert for at jeg hadde så mye å bære på den dagen hadde det blitt med en hjem.

Fredag i går og start på ny helg:) Her dumpet det ned en liten pakke i posten:)
Pannebånd fra WoolLand. Synes de er kjempe kule med norgeskartet, og veldig lurt at 
norgeskartet også er refleks.





Fin fin lørdag kveld. Nå skal jeg slappe av og nyte fridagen i morgen.

ღ Janne 

5 kommentarer:

  1. Rosa julestjerne er såå herlig!

    De pannebåndene var lekre!

    Herlig lørdag til deg :) Jeg har en utfordring inne hos meg, hadde blitt glad om du ville delta!
    klemklem

    SvarSlett
  2. De er supersøte!!! Ikke så veldig juuul for meg, men nå før juletiden starter er de absolutt herlige!

    Ha en fin helg videre -
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  3. De er nydelige, de rosa julestjernene! Hos meg blir det nok tradisjonellt, med mest hvitt og litt rødt til jul,o)

    Ha en herlig og avslappende søndag:o)

    Heleneklem

    SvarSlett
  4. Ja jeg likte de godt men enig i at de passer best nå i førjulstiden:)
    Tror det hadde vert fint med en på bordet sammen med den nye rosa puffen min:)

    Klem Klem

    SvarSlett
  5. Både rosa, lille & hvite julestrjerne har vært i de største butikkene en stund, LIKER! ALle disse hvite interiør menneskene må da digge det??? *ler*

    En rosa er med meg hjem til Herlighetens bursdag 21 nov - litt tyv start på advent

    Ha en fin fin søndag
    klem

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...