onsdag 9. november 2011

SDS-Lyslykt ღ



SDS-Lyslykt 
Dette trenger du:

-tomt syltetøyglass
-frostmaling
-tre hjerte
-ståltråd
-bånd



 Jeg sprayet syltetøyglasset med tre lag frostmaling. Deretter brukte jeg ståltråd for å lage hank.
pynten jeg brukte var ett hvitt tre hjerte og ett blonde bånd. 

Om jeg skal si det selv så ble jeg ganske fornøyd med denne:) Årets første hjemmelagede julepynt.
Passer hele vinteren også så mulig denne får stå en stund:)


Den store konglen har blitt med hjem fra Spania:) og nydelige duft lys fra
Yankee Candle lager en herlig stemning ღ 



 Er dere godt i gang med juleforberedelsene?
Jeg har begynt litt og i går ble ett par julegaver handlet:)

ღ Janne 

5 kommentarer:

  1. Kjempesøt lykt! Frostmaling har jeg aldri hørt om før! Spennende!

    Hvilken duft hr du forresten på Yankee Candle-lysene? Jeg har allerede begynt å brenne på juleduft (sparkling cinnamon) og den er helt herlig!

    SvarSlett
  2. Så søt lykten ble ♥
    Er artig og lage selv;)

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Så søt lyslykt! Hvor har du kjøpt frostmaling? Ble litt fristet til å lage noe sånt jeg og. Kan ikke så nok starinlys om vinteren og syltetøyglass har jeg i bøtter og spann :) Jeg har tatt den helt ut i år og begynt juleforberedelsene for lenge siden. Eller strengt tatt har jeg ikke fått gjort så mye enda, men har tenkt mye :) Også har jeg lest mange juleblader. Viktig å kose seg også. Ha en strålende dag videre.

    SvarSlett
  4. Takk for inspirasjonen til den lykten, jeg har laget opptill flere jeg nå i litt annen stil bare ;) Ha en kjempkos førjulstid Janne!

    Klem Monica

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...