søndag 13. november 2011

Winter Wonderland


Jeg har fått litt dilla på lysfat, synes det er så gøy å sette sammen ting og lage en komposisjon.
Derfor byttes disse stadig ut her i huset. Jeg går stadig å tenker på hvordan julen skal være her i huset
og i år har jeg lyst å legge vekt på hvitt og sølv og i den forbindelse har jeg satt sammen ett lysfat for å vise 
hvordan jeg tenker. Det vil nok sikkert komme frem noen tradisjonelle nisser også:) 
Litt røde innslag må vi ha i selve julen:)


Akkurat nå er det en utfordring på gang hos søteste Maia med bloggen Fabelaktig:)
Den går ut på å vise frem ditt lysfat og dette er mitt bidrag. Har du lyst å besøke fabelaktige Maia så finner du henne her:) Her kan du også finne de andre bidragene til utfordringen.


Her skal snart søndagsmiddagen lages:)
Fin fin kveld til dere som titter innom og hjertelig velkommen til alle nye følgere:)

ღ Janne 

12 kommentarer:

  1. Hei søte!
    Så herlig bidrag ... helt i min stil :)

    Nydelig søndag til deg og dine :) Vi har nettopp kommet hjem fra skogstur, nå skal bolledeig settes og jeg skal ta fram julesyssel.

    Klemklem

    SvarSlett
  2. Hei Maia

    Takk for det søte deg:)

    Klem

    SvarSlett
  3. Vakkert lysfat du viser her! Hos meg er det også mange tente lys i kveld, det gir så god stemining:-)

    SvarSlett
  4. Så vakkert komponert lysfat!
    Klem

    SvarSlett
  5. Hvit og sølvaktog jul er også helt meg!

    SvarSlett
  6. Fint! Liker hvitt og sølv, får meg til å tenke på magisk snøfall på selveste julaften :)

    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  7. Så lekkert lysfatet ditt var, veldig flott med hvitt og sølv sammen :)
    Ønsker deg en fin søndagskveld og en god ny uke!
    Klem

    SvarSlett
  8. Så herlig pyntet lysfat!
    Jeg har også tenkt hvitt,sølv og natur...men kansje det ramler inn en prikk med rødt:))
    Nå skal jeg til med å stryke "sølv" reinsdyr på hvite kubbelys:o)
    Tusen takk for kommentar hos meg:) De kabeltrommlene ligger som oftes der det er graving pågang...og stort sett får du et ja om du spør om å få en eller to..
    Ha en fin fin kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  9. Det var veldig fint pyntet. Ser for meg et nydelig julepyntet hus hos deg. Tipper det blir litt i den stilen her også, med litt rødt innimellom...
    God kveld.
    klem

    SvarSlett
  10. Såå fint ! Lekkert med pynt på fat ;)
    Takk for kommentar hos meg. Ja, gullet mitt har kjolen fra pompdelux, klær som jeg selger !

    God søndag kveld videre.

    SvarSlett
  11. Hei Janne!

    Så koselig! Lekkert fat :)

    Klem Gitte

    SvarSlett
  12. Hei!! Så hyggelig at du stakk innom bloggen min, lykke til på Give Away c",)
    Å så koselig du har det her da, masse gode tips og idéer. laget med et nytt lysfat igår, kanskje jeg hiver mig på hos Fabealktig jeg også!

    Klem Anna

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...