tirsdag 8. november 2011

Og nå er stuen ommøblert:)


I går kveld ommøblerte vi stuen:) Det er alltid litt uvant med en gang og typisk meg så syntes jeg det så litt rart ut:) Samtidig som jeg ville ha litt forandring i stuen.


Men det tokk ikke lang tid før jeg ble fornøyd, og jeg liker det bedre sånn som dette.


 Jeg går fortsatt og venter på at vi skal få malt tv benken, og det skal bli gjort
før jul håper jeg:) Håper håper!!!!


Når vi satte sofaene i vinkel trengte vi ett hjørne bord. Jeg har en plan
for hva slags bord jeg vil ha her. Men en midlertidig løsning ble ett Ikea lack bord som 
egentlig var kjøpt inn til TV stuen nede og skulle byttes:) Men da får det gjøre 
nytten sin inntil videre. 






















En rosa fargeklatt har også fått bli med hjem idag:)


Her er hvordan stuen var møblert før.


 Jeg tror jeg liker det bedre etter ommøbleringen:) Og det skal få stå sånn en stund!!!
Det mangler fortsatt noe på veggen her:) Får se hva det blir.

ღ Janne 

6 kommentarer:

  1. Jeg likte kjempegodt stuen etter at dere hadde ommøblert! Åpent og deilig =) Den rosa puffen var også fin!

    SvarSlett
  2. Stua ble vedig fin! Likte veldig godt den rosa puffen.
    Klem

    SvarSlett
  3. Så fint dere har det hjemme! Det ble såå fint!

    Fabelaktig kveld!
    Klem

    SvarSlett
  4. Stuen virket mye større nå:0). Så fint det var.
    klem Alfa

    SvarSlett
  5. Kjempe fint ble det i stua =) Kan jeg får spør om hvor du har kjøpt den puffen? Var jo så søt!

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  6. Takk for hyggelige kommentarer:)

    Puffen har jeg kjøpt på Skeidar:)

    Klem

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...