torsdag 11. august 2011

Flere detaljer fra prinsesserommet:)

Og endelig helg:) 
Første arbeidsuke etter ferien er vell overstått. Litt tungt å komme igang men veldig hyggelig å treffe gode kollegaer igjen etter ferien:) Her kommer noen flere detaljer fra Julie sitt rom. Hun er så stolt av rommet sitt og pratet om det flere ganger i ferien:)


The Princess sleeps here skilt ble kjøpt rett før sommerferien.


 Husker dere Tante grønn, tante brun og tante fiolett???
Det gjør jeg, jeg hadde denne boken da jeg var liten men vet ikke helt hvor den er blitt av:( Jeg hadde også Onkel blå's nye båt. Jeg har lenge tenkt jeg skulle lete frem disse bøkene for jeg synes de er så koselige Men tiden har ikke strukket til. Men inni den lille bokhandelen i lilleputthammer fant jeg boken og den ble selvfølgelig med hjem. Ikke like sjarmerende som den godt brukte men veldig herlig allikevel:)


Julie bokstavene skulle egentlig få plass på den rosa veggen, men det var ikke min tre åring enig i:)
Vi kunne ikke søle til den fine veggen hennes nei:) Der er det ingen ting som får henge!!!!



Julie toget fikk hun til tre års dagen sin:)



Her er planen og ta fatt på oppussingen igjen i helgen, Det er fortsatt litt som står igjen.
Først ut er trappen, den skal sparkles, pusses og males. Snuppa skal til Mimmi og morfar 
hele helgen så vi får malt.

God helg til alle som titter innom meg, og takk for alle de koselige kommentarene. Det varmer!!!

ღ Janne ღ 

3 kommentarer:

  1. Så fint rom Julie har fått, skjønne detaljer!
    Ja, tante grønn, brun og fiolett er jo bare fantastisk, d gikk jo en serie på tv, så koselig.

    Jeg begynner å jobbe mandag etter 1,5 år hjemme, iiik! Gleder meg masse!

    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. For ett koselig barnerom! :D Ikke rart hun har snakket om det :)

    SvarSlett
  3. Herlighet for ett vakkert barnerom! Såå koselig! Hun er heldig! Kan skjønne hun snakker om rommet sitt :) Fantastiske detaljer!

    Ønsker deg og dine en fabelaktig helg!
    Kos dere og nyt sommersolen :)
    Go'klem fra Maia

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...