søndag 7. august 2011

Goodnight ღ


ღ Eller egentlig god søndag morgen ღ


Snuppa sin bamse lampe som hun er så glad i har fått ny plass:) Denne lampen har hun hatt på rommet sitt siden hun ble født. På det forrige rommet hennes så hang den midt i rommet. Men det nye rommet hennes er litt mindre og smalere så for at den ikke skal ta for mye av romvirkningen så har jeg valgt å henge den i det ene hjørnet over sengen hennes. Både snuppa og jeg er veldig fornøyde med løsningen. Nå kan hun titte opp på den søte bamsen når hun legger seg om kvelden og den blir liksom en erstatning for en sengehimmel ღ

ღ Ha en fin fin søndag ღ

4 kommentarer:

  1. Nydelig lampe til et fint jenterom!
    Frøkna her har også et smalt rom, så hennes lysekrone henger i et hjørne. Ganske effektfullt!

    Håper du får en fin dag!
    klem

    SvarSlett
  2. Så fiin den lampa var! Skikkelig søt!

    Herlig søndag til deg! Vi hopper straks på ferja til Strømstad og da blir det taxfreeshopping før vi vender nesa tilbake til Nesåsen.

    Klemklem

    SvarSlett
  3. For eit kjempe skjønt rom, sånt ville eg hatt når eg var ei lita prinsesse :) Tenker ho søv godt under bamselampen.

    Tusen takk for den fine helsinga, og så blei eg så glad for at du ville følga meg. Eg har fulgt deg ei lita stund no og koser meg inne på den flotte bloggen din :)

    Klem Eli

    SvarSlett
  4. Hei!
    Så koselig rom Julie har, den bamselampen var kjempe søt! Fin uke til deg!
    Klem fra Sigrid :)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...