onsdag 31. august 2011

Hjemmestrikket



Ull er gull til vinteren og vi er klare. Eller selv om jeg gleder meg til å ta i bruk denne flotte genseren snuppa fikk av farmor til bursdagen sin kan godt vinteren vente en god stund til. 
VM genseren er strikket av farmor (min svigermor).

Sjalet under har min mor strikket og hennes venninne har heklet kanten. Planene er at snuppa 
skal få et lite som passer til henne. Synes det er super deilig med ett sjal man kan ta 
rundt seg om kvelden elle ha med seg bort.



Super onsdag til dere som titter innom. Siste dag i august er her og vi 
ønsker september velkommen. Selv jeg kan vel si jeg begynner og bli klar for høst nå:)

ღ Janne 

2 kommentarer:

  1. Nyyydelig genser - og flott sjal :)
    Tusen takk for hyggelig hilsen på bryllupsdagen vår i går, det setter jeg pris på :)
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så nydelig genser og enda nydeligere sjal! Herlighet!

    Fabelaktig kveld til deg!
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...