tirsdag 30. august 2011

Shopping Shopping og litt mer Shopping


Er det ikke herlig med shopping! de siste dagene har det blitt mye Først var det lørdagens shopping på Ikea, noe av det som ble med hjem var nye lysestaker til det nymalte bordet og ny vase til de vite tre pinnene. Den gamle vasen var alt for gul i fargen til veggene og gulvet her. Endelig fant jeg en som passet i størrelse og hvitfarge, jippi!!!!



Så kom søndagen og bursdagsselskap:) skulle ikke tro det var så mye penger å bruke når man først var kommet i bursdagsselskapet! men jo da min venninne Terese men nettbutikken Din kjøkkenkrok som holdt selskap for sine to herlige gutter har jo også ett varelager:) Hehe med hjem fra selskapet ble en pose med denne flotte te boksen, salt og pepper, tannpirkere i lekker liten boks og tre nydelige bokser



Til slutt toppet jeg det hele på POMPdeLUX party i går, og der var det utrolig mye fine barneklær og kvaliteten kjentes nydelig ut. Gleder meg til klærne jeg bestilte til snuppa kommer, da blir det ett nytt bilderas herfra. Det var barneklær til gutt og jente fra 12 mnd. - 12 år. Tror utvalget til jente var størst som vanlig og prinsessa i huset har virkelig fått mye fint. Men de skal ha skryt for guttemammaene var også overbegeistret over den fine guttekolleksjonen. Jakken på bildet under var noe av det som ble med hjem.


Jeg synes det er så gøy å se at besøkstallene her på bloggen beveger seg oppover og oppover,
Så følg med, kanskje blir det en liten feiring om ikke så lengeღ

ღ Janne ღ

1 kommentar:

  1. Såå mye fint du har shoppet! Jeg elsker å shoppe jeg :) I dag skal jeg på Mullberry og forhåpentligvis bruke litt penger... hihI!

    Fabelaktig onsdag!
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...