fredag 19. august 2011

Nye gardiner:)

Da er endelig gardinene oppe:)



 I helgen fikk vi malt vinduene over kjøkkenbenken, godt å få dem ordentlig hvite. Og så prikken over i'en endelig kom gardinene opp. Det ble en lunere og koseligere stemning når de kom opp. Det eneste som er litt uvant er at de stjeler mye lys enda så lyse de er. Jeg har jo vendt meg til de store åpne vinduene som gir masse herlig dagslys. Ser nå at behovet for en lampe over spisebordet har meldt seg:) Det har jo vert planen lenge men jeg klar ikke bestemme meg for hvilken.


Håper alle som titter innom meg får en fin fin fredag!

ღ Janne ღ

10 kommentarer:

  1. Åh, for noen skjønne gardiner! Virkelig flotte var de.
    Har selv lyst på slike, men har 3 forskjellige vinduer på kjøkkenet så det blir litt vanskelig...
    Ønsker deg også en fin fredag og god helg!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. LIKER LIKER LIKER=)=) De var hel skjønne..Ja,de "stjeler" mye lys,men nå har du jo en hoppende god grunn til å kjøpe en ny lampe=)=)=) Hahaha,ikke alltid vi jenter har en god grunn til og kjøpe noe nytt til huset..Eller jeg har ihvertfall ikke det(men det er jo ikke ofte jeg kommer med dårlige grunner..ehh..Syens ihvertfall ikke det selv haha)
    Ha en topp fredag videre=)
    Stor klem fra Josefine

    SvarSlett
  3. Åh så lekkert! De var virkelig fine. Jeg liker egentlig ikke gardiner, men disse var finfine!

    Ønsker deg en fin fredagskveld og vidunderlig helg. Her skal det soves og slappes av. Nala snorker allerede... hihi!

    Klem fra meg ♥

    SvarSlett
  4. Tusen takk for kommentar !:) Må kommentere det nydelig profilbildet av deg og ditt barn, det var så stemingsfullt og fint :) Ha en flott lørdag, koselig at du vil lese bloggen min! :)

    SvarSlett
  5. Hei Janne!
    Så utrolig fint det ble med gardinene oppe.
    De var kjempefine.
    Det er sånn med gardiner at man ikke helt savner dem før man får de opp, men duverden som det "gjør seg".
    Klemmer

    SvarSlett
  6. Hei!

    Nydelige gardiner Janne, lykke til med å finne lampe over spisebordet.

    Klem fra Sigrid :)

    SvarSlett
  7. Hei!
    Takk for kommentar hos meg, så hyggelig!
    Lekkert kjøkken dere har, god smak :) Benkeplaten er virkelig prikken over i'en, wow!

    Ha en fin søndag,

    Hanne

    SvarSlett
  8. Så flotte gardiner!
    Klem

    SvarSlett
  9. Så nydelige gardiner!!! De passet veldig fint hos deg!!

    Ønsker deg en fin søndagskveld!

    Klem fra Kathrine!

    SvarSlett
  10. Gardinene passet jo helt ypperlig på kjøkkenet ditt!! Knallfine var de.

    Takk for koselig kommentar. :-) Jeg har brukt hvit terrassebeis. Det ble igjen litt etter vi malte terrassen i sommer! Men husmaling av alle typer fungerer også. Så lenge det er utemaling går det bra! :-)

    Klem Siri

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...