lørdag 13. august 2011

Ordning & Reda


Leker er noe jeg føler til tider er overalt. Vi har ett fint system på rommet til snuppa med oppbevaring i hyller. Men oppe i stua har det manglet noe lekene kan puttes oppi. Det er ett rom i benken hennes der hun har litt forskjellige leker men behovet for å kunne rydde raskt opp på en travel hverdag har melt seg. Jeg har lenge båret ting ned hver kveld med det resultat at de samme tingene kommer opp igjen neste morgen. Så nå har snuppa fått en egen kasse i stua hvor hun kan legge og rydde opp tingene selv:)

Herlig med litt Ordning&Reda!!!

ღ Janne ღ


7 kommentarer:

  1. Så stilig den kassa var :) Kan skjønne det er mer praktisk med en kasse.

    Herlig lørdag til deg!
    Vi er på vei til stranden vi :)
    Smil og klem
    Maia

    SvarSlett
  2. Så kul den kassen var=) Herlig med orden,elsker orden,får ikke nok av orden=)
    Ha en flott Lørdag videre=)
    Klem Josefine

    SvarSlett
  3. Så fin den kassen var;))
    Er så smart med fiiin lekeoppbevaring i stua ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Så fin kasse : ) Kan jeg spørre om hvor den er kjøpt?

    Klem Heidi

    SvarSlett
  5. Hei og takk for hyggelige kommentarer:)
    Kassen er faktisk kjøpt på Nille:)

    God søndag jenter:)

    Klem Janne

    SvarSlett
  6. Hei, takk for info, jeg løper å kjøper : )

    Ha en fin søndag du også!

    Klem Heidi

    SvarSlett
  7. Hei!!
    Jeg vet at Manuela holdt 2-3kurs i Oslo den uken jeg var med på kurs. Det var kjempepågang for å få plass på kusene, så det kommer sikkert flere etter hvert!! Bare å følge med på bloggen hennes:-)
    Anbefaler på det sterkeste å være med om du får muligheten, hun er en helt herlig person:-)

    Brit Ragnhild

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...