onsdag 10. august 2011

Vimpelrekke


Jeg har lenge vert på jakt etter en vimpelrekke til barnerommet, og også lekt med tanken på å sy selv.
Det ble ikke noe av sy prosjektet i første omgang, jeg kom over denne fine vimpelrekken i en
 barnebutikk i Lillehammer og den fikk bli med hjem:) Alt stemte med denne, fargene var 
riktige  og jeg likte teksten på den. Jeg vet det blir en del innlegg her relatert til 
barnerommet, så håper dere ikke blir lei:) Jeg elsker å kjøpe nye ting
 til rommet til snuppa, det er jo så mye fint. Flere detaljer fra 
prinsesse rommet kommer etterhvert ღ

ღ Håper alle som titter innom får en strålende dag ღ

5 kommentarer:

  1. Nydelig vimpelrekke, den passet kjempe fint inn på barnerommet. Ha en fin dag!

    Klem fra Sigrid :)

    SvarSlett
  2. Kjempefin vimpelrekke!
    Jeg kjøpte noen fine på Åhlens som pryder prinsesse 1 sitt rom. Skal i gang med prinsesse 2 sitt rom, så NEI, jeg er ikke lei av dine barneromsinnlegg!!!!!

    Ha en fin dag!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  3. KJempe fin! Både i farge og detaljer. Forstår godt at du falt for den.
    Klem

    SvarSlett
  4. Såå heldig hun er :) Den var skikkelig søt!

    Fabelaktig torsdag til deg!
    Stor klem

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...